torsdag 7 februari 2013

Glad!

Idag är jag glad! Jag har varit på toppenhumör hela dagen, så härligt :-)
Jag fick lägenheten!!! Senast 2/4 får jag flytta in. Känns långt bort nu, men tiden brukar gå fort när man ser fram emot nåt. Jag tycker verkligen om den här lägenheten också, har en rätt tydlig bild i huvudet av hur det kommer att se ut när jag flyttat in. Enda nackdelen är att den ligger på tredje våningen, men allt positivt med den gör det värt det. Kommer ha gångavstånd överallt, så jag kommer spara lite pengar på bensin, inte dumt.

Planer för helgen har jag också! Förutom att vi ska visa huset både lördag o söndag så ska jag ut på äventyr på lördagkväll med ett antal människor, vissa jag är bekant med och vissa jag inte känner alls. Känns riktigt kul att ha en massa saker att se fram emot:-)

2013 startade riktigt dåligt, o det känns lite som ett otursår, men jag har gett mig fan på att allt ska vända nu! Jag ska se till att 2013 blir ett bra år! Tänk om man bara kunde vinna lite pengar också ;-)

Nu ska jag ta o färga håret lite, känns som att det är dags att piffa upp sig lite ;-)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det börjar vända :-) Vart har du hittat lägenhet då?:-) /Maja

    SvaraRadera