fredag 27 november 2009

Äntligen helg!

Detta har verkligen varit en låååång vecka... Men, nu är det äntligen fredag;)

Jag va ju o hälsade på Julia igår! Så himla roligt att träffa henne igen :) O så fick jag ju gosa lite bebis också. Lilla Felix som föddes 090909 och är så himla lik sin storebror Alex, som verkligen har blivit stor. Sist jag träffade Alex va han bara ca 9 mån, nu är han nästan 2,5 år. Han pratar för fullt och är lika go som när han va tiny.

Jag är så glad att Julia tog upp kontakten med mig, så kul att börja umgås med henne igen. Igår när jag kom dit kändes allt precis som förut, jag känner mig så hemma hos dem på nåt vis. Kanske för att hon och jag har ganska mycket gemensamt...

Ja, nu är det ju fredag. Det inleddes med pizza, hihi:)Snart kommer Ullis och fikar, ska bli kul! O imorrn är det ju julmarknad, så myyys! Ska ta o shoppa lite klappar imorrn tror jag.

Har en kul helg att se fram emot! Trots att jag just betalat räkningar ;)

Trevlig Helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar