lördag 21 november 2009

Träningsvärk...

Jag har ont i hela kroppen! Har hittat muskler som jag inte ens visste att jag hade, haha :S Kan knappt böja mig ner och att resa sig från sittande känns som att sticka knivar i låren... Men det va det värt! Vi hade sååå kul :) O det va inte bara jag som hade träningsvärk på jobbet idag. Jag tror att vi allihop blev mer och mer ömma mot slutet på dagen, tur att vi fick gå hem 16 :D

Sov alldeles för länge idag :( Hatar att sova för länge, dels är man så groggy resten av dagen då och sen får jag så jäkla ont i huvudet. Dessutom försvinner ju halva dagen:P

Men, men det går ju inte att göra så mycket åt nu!
Önskar att jag hade haft lite mer pengar, då hade jag åkt in till stan och gått på bio... New Moon hade ju premiär igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar