söndag 22 november 2009

Snart, snart, snart...

Snart är det jul!! Årets mest underbara helg;) Har fuskat lite och redan börjat plocka fram adventspyntet. Idag har vi bytt gardiner, dukar och plockat fram nästa alla julbelysningar. Kändes som att det va lika bra att göra det idag eftersom jag vet att jag inte kommer att hinna med eller orka i veckan... Ville att det skulle va klart innan nästa helg då vi ska på julmarknaden på lördagen och på söndagen ska det som helst va klart;)

Va mysigt det blir med lite julfärger:) Mörkret utanför känns liksom mer ok på nåt vis när man har en massa mysiga röda färger och fina lampor tända.

Nu är det bara 2,5 veckor kvar tills vi ska till Sthlm igen, yey!! Ska bli så himla kul, både att träffa mamma och lillebror och att gå på konserten:) O nu händer det så mycket kul att tiden går fort. På torsdag ska jag träffa Julia för första gången på 1,5 år, det ska bli jätteroligt, i helgen är det julmarknad, fredagen därpå är det julfest med jobbet och sen är det dags, torsdagen den 10/12 åker vi till mamsen:)

När vi kommit hem därifrån är det bara 1,5 veckor kvar till JULAFTON och allt vad supermys innebär:) Julafton firas här och på juldagen bär det av mot mamma igen. Nu har jag bara kuliga saker att se fram emot!

Och så håller jag ju såklart tummarna för att allt blir som jag vill på jobbet också, hihi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar