måndag 23 november 2009

Trött, som vanligt;)

Har varit en seeeg måndag idag:P Är faktiskt tröttare än på länge... Men det beror nog mest på att jag just återhämtat mig från Boda Borg, seg jag, haha...

Har just kommit hem från Näsviken, har varit och fikat och haft trevligt där i ett par timmar så nu har man en massa idéer och knasigheter i huvudet;) Alltid lika trevligt att hälsa på där!

Har ju som jag skrivit tidigare gjort ett val, jag ska från och med nu undvika människor som suger ut min energi utan att ge tillbaka och faktum är att det går mycket bättre än jag trott. Och det känns bra! Jag har ju massor med folk omkring mig som både ger och tar, då är det dem man ska omge sig med;)

O på lördag är det julmarknad, så himla myyys! Jag älskar verkligen julen <3 O så händer det ju lite annat skoj i helgen också, alltid kul att ha saker att se fram emot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar