söndag 8 november 2009

Fars dag....

Har faktiskt messat pappa idag, trots att han egentligen inte förtjänar det. Har t.o.m skickat ett kort per post men jag glömde lägga det på lådan så han får det inte förrän imorrn. O han som inte ens bryr sig om våra födelsedagar!

Ja, jag känner mig aningen bitter just nu... Vet faktiskt inte varför...
Jag vill inte festa, jag känner inget behov av det..
Jag tror att jag mest bara saknar min familj, jag tror det är därför jag periodvis är så nere och less...
Det och det faktum att jag är ganska trött...

Nä, nu ska jag ta o göra mig i ordning o försöka va lite positiv....

1 kommentar:

  1. jag vet precis vad du menar gumman. Jag brukar ofta känna så utan att riktigt veta varför, det är svårt att sätta ord på känslor och stämningen på känslor man känner, det är såna gånger som det är bra att veta att man har personer man kan prata med, ring om du vill när du vill, kram kram

    SvaraRadera