onsdag 18 november 2009

Schnark....

Trött... Jobbade över ett par timmar ikväll, fick bort en del av alla växande högar som måste sorteras. Så nu ser det liiite bättre ut iaf;)

Imorrn blir det Boda Borg, ska bli så jäkla kul! Tror vi ser lika mycket fram emot det allihop faktiskt... O vi behöver det nu efter en tuff höst.

Har funderat en del över vänner de senaste dagarna, i synnerhet sen det sms jag fick i helgen. Jag har blivit sviken av ett antal vänner genom åren, det är sånt man får räkna med, det som stör mig är dem man verkligen litar på som vänder en ryggen. De kan såra en eller bara helt enkelt skita i en men de kan inte se mig en i ögonen och tala om varför eller förklara sig. De vännerna är dem man saknar minst, det är dem man klarar sig bäst utan.

Jag har ett par riktiga vänner. Såna vänner som finns där, som inte blir sura om man inte ringer varje dag, såna vänner som jag vet att jag kan lita på även om vi inte träffas eller pratar så ofta.
Jag är rädd om er, bara så ni vet!

Nu vill jag mest bara krypa ner brevid min underbara sambo och somna....

2 kommentarer:

  1. Har jag sagt att jag tycker att din blogg är himla läcker nu, den passar dig. Första färgerna man tänker på när man tänker på dig är just blodrött/vinrött i kombination med svart. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, va gullig du är :)

    SvaraRadera