torsdag 12 november 2009

The Sequel

En liten uppföljare till gårdagen.

Mitt senaste blogginlägg tycks ha väckt en del reaktioner samt fött intressanta diskussioner. Förvånansvärt många har gett mig komplimanger och "ryggdunkningar" över att jag skrev så rättfram. Inte minst en av världens härligaste kolleger, tack bruden!!

Jag vill dock bara än en gång klargöra att jag skriver vad jag själv, personligen, tycker och tänker rent allmänt och det står jag för. Det är inte heller riktat mot någon speciell person utan det är funderingar uppkomna efter diskussioner och observationer i mitt alldeles egna lilla liv och huvud.
Så, nu anser jag att jag har klargjort min ståndpunkt!

Jaha! Ja, som ni ser så har jag äntligen brytt mig om att fixa till layouten på min blogg lite. Jag är ingen überduktig grafiker direkt (sånt överlåter jag till mina kollegor) men nog tusan vart det bättre än innan iaf ;)

Gulliga Maria på jobbet har gjort jättefina julkort till mig:) Bortskämda jag, tihihi. Hon är såå himla duktig, min snögubbe blev perfekt:D Så de ska bara skickas till tryck och klippas till, sen kan vi börja skicka iväg dem!

Jag hade tänkt skriva ett ganska speciellt inlägg idag men jag tror att jag måste slipa till det lite i huvudet innan jag sätter mig med det. Dels kommer det att ta tid att skriva och dels tror jag att jag i många fall måste försöka välja hur mycket av mig själv jag verkligen är villig att skylta med. Men det kommer! Nån dag när jag har ork att skriva allt och redigera ingående innan jag publicerar så kommer det;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, kanske ska sjunga lite också (blir man glad av ju)...

Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar