lördag 14 november 2009

Lite kort bara...

Ska snart iväg till svärmor och umgås samt käka mumsig middag :)

Fick ett väldigt oväntat sms i morse!
En vän jag inte har haft kontakt med på 1,5 år som ville ta upp kontakten och börja umgås igen. Jag ringde upp henne och vi redde ut allt "gammalt groll" och snackade skit i nästan 50 minuter:) Riktigt kul! Blir nog en och annan fika framöver :)

Alltid roligt att återuppta gamla kontakter, speciellt när det som i detta fall är en människa man har väldigt mycket gemensamt med. Under den tid vi umgicks kom vi hur bra överrens som helst och hade jättekul tillsammans, tyvärr blev det lite fel av olika anledningar och vi bröt kontakten. Men nu tar vi alltså upp den och det känns riktigt bra!

Nu tror jag Pelle blir lite stressad på mig eftersom jag har en förmåga att va sen så det får räcka med det här för idag!
Ha en trevlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar