söndag 15 november 2009

Veckans sista dag...

Japp, söndag!

Vi va som sagt på middag hos svärmor & co igår. Så himla kul :)
Hon hade lagat trerättters i Kinastil med en god nudelsoppa till förrätt, friterad kyckling och friterat fläskkött med ris och sötsur sås till varmrätt och 2 smaskiga efterrätter i form av friterad banan med glass och hemgjord jordgubbsglass, mums, mums, mums!
Till det drack vi vin och öl, snackade en massa och hade allmänt trevligt.

Vi blev även inbjudna att fira nyår med dem, det ska bli jättekul:)

Är lite småseg idag men det hör till efter en trevlig lördagskväll. Även om vi inte kom hem så sent så dricker vi så sällan att man blir seg av minsta lilla ;)

Jag är lyckligt lottad! Jag har inte bara en underbar egen familj, jag har också Pelle och hans underbara familj. De får mig att känna mig hemma, som en del av deras familj.

Ska ta och försöka träffa min vän nån dag i veckan också, hon som hörde av sig igår. Ska bli jättekul att träffa henne igen, vi hade så himla kul tillsammans. Och så ska det bli kul att se hennes pojkar, den ena va 7-8 månader när jag såg honom sist, nu är han över 2 år och nu i höst fick hon en liten grabb till :)

Nä, nu ska jag gå o terrorisera min sambo lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar