torsdag 19 november 2009

Boda Borg

Har haft en kanonkul dag:)

10:30 for hela visitkortsgänget till Östersund. Resan inleddes med lunch för att sedan leka loss på Boda Borg. FY FAN VA VI HAR HAFT KUL!!! Jag hamnade i lag 4, eller B-team som vi senare döpte om oss till . Detta lag bestod av mig som lagkapten (bad choice, I know, haha)chefen T och Martin. Vi loosade såklart men hade otroligt roligt :) O vi är INTE ledsna eller besvikna över vår sista placering. Vi fick nämligen varsitt fripass på valfri Boda Borg anläggning som tröstpris, inte så pjåkigt va?!
Det hela avslutades med tacobuffé, sedan kaffe och en titt i laserhallen. Sen va vi allihop för trötta för mer äventyr så vi for hem.

Nu är jag så trött att jag skulle somna även om jag tog en rejäl dos uppåttjack;)

Suss gott everyhopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar