onsdag 13 januari 2016

Produktiv onsdag

Har ni, precis som jag, vissa fasta dagar i veckan när orken är noll eller på max?
Jag är alltid tröttast på tisdagar, de är i min värld veckans längsta och jobbigaste dag! Måndag och onsdag är oftast produktiva dagar, såna där dagar när man orkar tvätta, städa och diska, såna där dagar när man knappt kan sitta still!
Torsdagar landar nånstans mitt emellan tisdag och måndag/onsdag.
Fredagar är bra, jag är alltid härligt trött när jag kommer hem från jobbet, men får nästan lltid ett energiryck på kvällen när jag får massor gjort.
Helgerna varierar hel beroende på hur veckan har varit, vad det är för väder osv, ibland får jag massor gjort på en helg, ibland inget alls.

Nåväl, idag är det onsdag och således en produktiv dag. Jag fick massor gjort på jobbet och jag har fått massor gjort här hemma ikväll.
Nu sitter jag i soffan och har precis slängt i mig ett par fullkornsskorpor och en kopp grönt te, jag slappar och njuter av att vara trött inifrån oh ut, jag har nog en god natts sömn att se fram emot!

Imorrn har jag friskis igen och jag är grymt taggad för ett pass i gymmet!
Jag har grym träningsvärk i mage och rygg efter gårdagens friskis, härligt när man känner att det tar på rätt ställen :)
Det blir ett liknande pass imorrn, men lite mer kondition och ett par armövningar.
Blir nog fint det!

Dags att packa gymväskan och förbereda i för morgondagen!
See ya later, alligator ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar