söndag 24 januari 2016

Framsteg

Min start på 2016 och detoxen har gett resultat, wohoo :D
Jag har gått ner 2 kg, minskat midjemåttet med 2 cm och bukmåttet med 4 cm.
Måtten är såklart viktigast men jag har lagt på mig flera kilon extra fett under hösten också och ser gärna dem försvinna ;)

Till råga på det gick morgonens gympass riktigt jäkla bra, jag ökade både lite vikter och antal repetitioner på flera övningar.
Kul att trava hem och käka frulle och känna sig nöjd.
Att jag dessutom orkat dammtorka, dammsuga, skura badrummet och torka golven gör inte saken sämre, jag förtjänar ett varmt bad ikväll.

Jag har sovit skitdåligt hela veckan så jag hoppas att dagens aktiviteter har tröttat ut mig nog så att jag får sova inatt och börja veckan med lite mer energi.

Snart dags för middag, älskar min Crock Pot. Igår fixade den Chili Con Carne och idag Bigos (polsk surkålsgryta). Igår lagade jag även köttfärs och rotfruktsgratäng och ikväll ska jag slänga ihop en paj med bacon, broccoli och ädelost. Skönt att knöla frysen full med matlådor för trötta kvällar!

Ja o så fyllde ju bästaste E 25 igår :)
Hon hade bakat en massa supergott sockerfritt fika, så jag kunde mumsa i mig gofika till kaffet jag också.
Inte dumt!

Och nu ska jag kramas med alla katter som omringar mig i soffan och njuta av allt jag har fått gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar