lördag 9 januari 2016

Hej, hej bloggen :)

Viktig information, det är LÖRDAG :) Underbart va?

Den här veckan har gått över förväntan, skönt med mjukstart på jobbet.
På måndag kommer alla att vara på plats igen efter julledigheten och allvaret början "på riktigt". Det ska inventeras, jag ska göra klar 2015 och skicka iväg december till bokföringsbyrån, det är dags att börja skicka kontrolluppgifter och rapportera alla löner 2015.
Kul med lite deadlines, så man får utmana sig själv lite :)

Men det innebär ju också att det är dags för friskvård igen, något jag verkligen ser fram emot! Jag kommer att gymma på jobbet i ca 1 timme varje tisdag och torsdag från och med nästa vecka.
Grymt härligt ju :)
Och som sagt, jag fortsätter gymma på Pigget med E och J på helgerna.
Det blir 4 pass i veckan, istället för 6-7 pass i veckan som jag körde innan.
Jag tror det blir bra!

Och apropå träning så har vi ju gymmat idag, körde ett grymt bra benpass.
Så jävla underbart att starta dagen med ett rejält styrkepass :D
Bäst av allt, jag vaknade och kände mig relativt utvilad strax efter 8, käkade fylle och drack kaffe i lugn och ro innan det va dags att bege sig ut.

Imorrn blir det armar/axlar/skuldror med hopp om att min elaka högeaxel samarbetar lite.
Jag smörjer med Voltaren och knaprar ibuprofen i hopp om att bli bra typ igår ;)
I värsta fall får jag skippa axlar och lägga fokus på armar och skuldror!
Det känns så skönt att vara tillbaka på banan igen!

Idag blir det nog lite slappardag för oss, just nu kollar vi på Ack Värmland, hysteriskt kul! Sen ska jag vräka julen och piffa lite här hemma, handla lite och sen ska jag göra kroppkakor till middag.
En lagom lugn dag!

Och med det önskar jag er alla en härlig vinterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar