tisdag 26 januari 2016

Flum

Alltså, denna trötthet!
Jag borde ha förstått att det var för bra för att vara sant när de två första veckorna på heltid gick så bra ;)
Nu är jag helt slut...
Jag har sovit bättre de senaste två nätterna men det känns inte som att det har gjort någon skillnad än, jag gäspar mig igenom hela dagarna.

Skönt nu dock att jag fick så mycket gjort i söndags för jag behöver åtminstone inte tänka på tvätt och städ just nu. Det är inte hela världen om tvättmaskinen far vila ett par dagar.
Ikväll behöver jag inte ens laga middag, bara riva ett par morötter och smälta lite smör till fiskpuddingen jag tog fram ur frysen igår. Härligt :)

Tänk att jag snart har klarat en hel månad utan socker! Känns grymt bra faktiskt. Bara två månader kvar ;)
Nu har jag börjat dra ner på snuset också, med förhoppning om att jag ska klara av att sluta med det också så snart det bara går.
Vilken hälsomänniska jag börjar bli, haha!

Gymmade på friskis idag å, grymt skönt!
Ökade vikten lite på knäböj och sprang istället för att stå på Crosstrainern, det gick förvånansvärt bra.
Det känns så himla kul att det går så bra, att jag ökar antingen vikter eller antal repetitioner på någon övning nästan varje pass.
Målet är att jag ska klara av att springa 5 km utomhus och att jag ska ha dubblat alla vikter innan sommaren.
Vi får väl se hur det går, än så länge är det bara att fortsätta kämpa!

Och med det kryper jag ner i sängen med en bra bok och gör kväll.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar