måndag 26 augusti 2013

Kul helg, seg måndag

Det blev grymt kul hos L i lördags! Härligt stämning, trevligt folk o bara allmänt skoj helt enkelt. Jag, D, M & S for på hörnet senare o även där hade vi himla kul. Dock är sambuccashots o jag inte riktigt kompisar så gårdagen spenderades i soffan med D. Mycket vatten, en del Cola, ett gäng spareribs, chips o huvudvärkstabletter höll oss sällskap o det blev ett par tupplurar under dagen ;-)

Huvudvärken hade vänligheten att stanna kvar o följa med mig på jobbet idag o trött som attan har jag varit, men det gick riktigt bra att jobba ändå o jag antar att det kanske kan ha varit värt det :-) Även denna kväll har dock i stort spenderats i soffan, mest bara för att jag är så grymt seg. Dessutom har stackars D blivit sjuk så jag måste ju hålla honom sällis ;-) Mycket vatten, en snusdosa o resten av chipsen har hållit oss sällskap ikväll.

Tisdag imorrn o chefen ska bjuda oss allihop på lunch på La Maree, trevligt värre! Dessutom friskvård o det ser ut att bli härligt väder för en rejäl promenix :-) Jo, livet kunde absolut ha varit värre ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar