fredag 16 augusti 2013

Äntligen fredag!

Puh, vilken vecka alltså! Kan ju inte påstå att man varit sysslolös direkt, semestern känns verkligen som ett minne blått just nu. Men, men, det är ju så det funkar här i livet!

Det har varit väldigt tyst här i veckan, jag har varit för trött för att orka hitta på nåt att skriva helt enkelt. Eller, nej, så va det faktiskt inte! Jag skrev ett långt inlägg i tisdags om mat o hur underskattad svensk husmanskost är, men jag orkade inte skriva klart hela så jag sparade det för att slutföra och publicera på onsdagen. När jag sen går in på bloggappen för att göra detta så har den bytt ut alla å, ä o ö:n mot en radda siffror och tecken. Less o trött som jag va la jag ner projektet o tänkte "jag kan skriva om det senare eller imorrn" o SEN va jag för trött o tom på inspiration för att skriva. Oroa er inte dock, inlägget kommer att återskapas och publiceras i sinom tid ;-)

Veckan har gått fort, jag har varken hunnit eller orkat göra nåt direkt konstruktivt, men jag har hunnit umgås med min D, haft finbesök av M o sålt ett gäng talrikar jag inte har plats för. Ja, o lagat middag o sånt också förstås, så det känns som att jag ändå gjort vad jag behövt. Helgen blir lugn, jag ska städa lite, har tvättis ha söndag, ska försöka ta mig ut på nån promenix o se om jag kan få ordning på benhinnorna igen o mest bara ta dagarna som de kommer.

Ikväll ska jag hälsa på fina M o familjen på cirkus Wilson, o sen tänker jag nog ta mig ett varmt bad o läsa ut sista Deverry-boken tror jag. Den som lever får se ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar