fredag 9 augusti 2013

Fredag & sista dagen

Jaha, då har officiellt min sista semesterdag passerat! En vanlig helg kvar o sen är det dags att återgå till vardag o verklighet igen. O det känns fortfarande helt ok!

Visst, den här sista veckan har varit väldigt lugnt o jag har inte gjort så mycket, men jag har hunnit städa, tvätta o vi hade ju en fin dag i Hoting i tisdags så det gör mig inget. Jag tror dessutom att det är bra att jag haft en vecka hemma där jag verkligen kunnat vila o ta det lite piano innan det är dags att börja jobba igen.
Trött som tusan är jag dock, o det beror nog mer på att jag inte har gjort så mycket de senaste dagarna än något annat.

D är ledig i helgen, vilket känns toppen! Skönt att få spendera den här sista helgen med honom, det är liksom nåt speciellt med de sista dagarna av semestern.
Så imorrn ska vi fara till Jamtli :-) Det ska bli himla skoj! En toppenbra avslutning på en fantastisk semester :-)

O nu ikväll? Tja, jag tänker läsa o vila tills D slutar. Sen ska vi slappa, käka nykokt pepparrotskött o mumsa i oss hallon/chokladmuffins. Inte helt fel, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar