fredag 30 augusti 2013

Att byta upp sig ;-)

Jag har bytt upp mig! Idag har jag tagit steget o bytt telefon ;-) Min älskade Xperia Ray blir lagd åt sidan till förmån för en sprillans ny Xperia Go. Fast lilla Ray ska få leva vidare en liten stund till, i D's ägo.

Än så länge är jag iaf väldigt nöjd med min nya telefon! Den har ungefär samma upplägg som den gamla men med fler o bättre finesser o betydligt mer minne. Jag ska nog kunna trivas med denna! O en fördel  är ju såklart att den är vattentät o extra tålig, för jag är ju en liten gnutta klumpig. Faktum är att jag är uppriktigt fascinerad över att min Ray har överlevt att befinna sig i min ägo i nästan två år, att den dessutom fortfarande funkar är snudd så fantastiskt ;-)

Detta verkar vara ett år för förnyelse o att byta upp sig, iaf för mig ;-)

Skulle egentligen ha åkt till Hoting ikväll, men jag mår så jäkla klent att jag valde att stanna hemma o vila, jag far dit imorrn kväll istället. Har tagit ett varmt bad, läst lite, lekt o grejat med nya telefonen o gosat med katterna, o mer än så tänker (orkar) jag inte göra ikväll! Synd dock, att man ska vara så slut en fredagkväll att man hellre ligger o spelar död i soffan i sin ensamhet än följer med sin pojkvän eller sina kompisar på vad det nu kan vara för aktivitet som hägrar... Men, jag har ju trots allt varit tussig hela veckan så det kanske inte är så konstigt?

Jaja, jag har en massa funderingar o liknande som jag skulle vilja skriva ner här, men just nu finns varken ork eller fokus till sånt. Kanske kan jag kludda ner nåt imorrn! Det återstår att se ;-)

Ha en skön fredagkväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar