lördag 17 augusti 2013

Helt slut

Visst, jag kan väl förstå att jag är lite trött o seg efter den här veckan, men det stannar inte där... Jag är helt slut! Öm i hela kroppen, vagt illamående o har haft huvudvärk till o från precis hela dagen. Har lyckats somna i soffan två gånger när jag legat o läst, så trött att jag nästan ser dubbelt...

Jag behöver säkert vila o varva ner, men det borde ju liksom räcka att vara hemma o ta det lugnt, småplocka lite o sånt, men jag orkar ju ingenting... Trist faktiskt, men bäst att lyssna på kroppen!

Jag har ju iaf sällskap i soffan, minst en av mina fina små katter har legat hos mig mest hela dagen. De har nog inget emot de här dagarna, när matte är för slut för att göra nåt ;-)
Man må ju se det positiva i alla situationer, o att va hemma, ligga i soffan, mysa med husdjuren o senare pojkvännen, ja nog finns det värre saker! Så jag biter ihop, gör mig en kopp kaffe o tackar för att jag åtminstone inte har feber ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar