onsdag 21 maj 2014

Stressad

Just nu är jag en aning stressad! Varför? För att min kropp inte orkar med allt jag vill o behöver göra... Jag har massor av saker jag både vill o behöver fixa, men jag lyckas bara med en bråkdel av det :p
Idag har jag orkat diska, baka en av två tårtbottnar o kört ett väldigt kort träningspass, nu är jag så trött att jag ser dubbelt.

Kvar att göra innan lördag; baka en till tårtbotten, svänga ihop två sorters kakor, handla, städa, göra tårtmousse, tvätta o fylla tårtbottnarna o så är det säkert nåt mer... På lördag ska allt va kvar o jag ska bara bygga ihop o garnera tårtan. Sen ska den dagen ägnas åt att fira min fina sambos födelsedag :)

Har inte mycket intressant att skriva just nu, får inte plats med sånt i huvudet med min låga energinivå ;) Men jag kanske kommer på nåt bättre att skriva om framöver ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar