måndag 12 maj 2014

And another week has arrived

Tiden går fort när man har roligt sägs det, så jag må ju ha ett himla skojigt liv ;) Hinner inte med veckorna alls ju, ofokuserad o virrig... Men jag mår lite bättre o känner mig lite piggare nu, nice :)

Älskar min nya telefon, jättemassor, fast jag har inte riktigt lärt mig skriva på den än. Är inte van med moderna tangentbord ;)
Men vi är kompisar ändå, min s4 o jag!

Helgen seglade förbi i 190, har umgåtts med tjejerna hela helgen o haft så grymt jäkla kul. I lördags drack jag tom ett par öl o det gick jättebra :) O till på köpet hade jag den roligaste kvällen på evigheter. En helg i gott sällskap, utan gallstensanfall (ok så jag hade 2 i fredags, men det räknas inte, inga allergiska reaktioner o jag har kunnat äta, kan man önska sig mer? Det enda som möjligen kunnat va bättre är om jag kunnat äta precis vad jag vill o om D kunnat vara med.
Igår kolllade vi på film o va bara allmänt slöa. Grymt skoj! Nästa helg firar tjejerna 1 år i lyan de delar så då blir det mer skoj :)

Läkarbesöket idag gick jättebra, snabbt o effektivt när jag väl fick komma in. Ultraljudet visade en gallsten på ca 1,5 cm o kommer behöva opereras, op är dock inget oväntat med tanke på hur många anfall jag får trots att jag sköter mig med maten.
Så nu ska jag invänta samtal från kirurgen som skrev remissen till röntgen för att bestämma hur vi ska gå vidare. Om jag inte hört nåt om en vecka så ringer jag o bråkar lite så det händer nåt!

Nu hoppas jag att den lilla energi jag lyckats få ihop under helgen räcker ett tag så att jag kan leva lite :) Fika med tjejerna, träna lite o orka hålla ordning här hemma.

Men nu, efter en lång dag i stan, tänker jag fortsätta pusta ut i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar