söndag 4 maj 2014

Gräsänka

Jag blev visst gräsänka ett dygn till, D kommer hem först i eftermiddag. Men det gör inget, jag kan sysselsätta mig själv ;-)

Just nu sitter jag o kollar på American Horror Story, en serie jag blivit tipsad om många ggr sen den kom 2011 men inte riktigt tagit mig tid att kolla på. Grymt bra måste jag säga! Helt i min smak, övernaturligt, lite läskigt, mystiskt, spännande och faktiskt ganska oförutsägbart. Dock är ju jag en sån som lätt drömmer mardrömmar så jag fick inatt erfara att detta inte är en serie jag ska köra maraton i innan läggdags ;-) Mrn jag rekommenderar den varmt till alla er som gillar övernaturligt!

Igår kväll tog jag mig äntligen tid att fixa håret lite med ny färg, så nu känner jag mig lite mer som själv igen.  D's hårtrimmer ligger på laddning just nu inför trimning av sidorna, känns som att det är på tiden att jag piffar till mig lite :-) Planerar även att köra en maskin tvätt, ta rätt på all ren tvätt o rasta dammsugaren ett varv, känns skönt att ha sånt gjort inför arbetsveckan!

Ska även göra ett försök att köra ett lätt träningspass, men jag får väl se vad jag orkar efter städningen...
O nu ska jag göra mig en kopp kaffe o fortsätta titta på min spännande serie :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar