torsdag 22 maj 2014

Bagarn ;)

Jag har bakat världens gulligaste lilla tårtbotten ikväll! Fick en superpluttig form av D i höstas o det va liksom hög tid att testa den, 12 cm i diameter är den :)
Tänkte testa att göra en mini-våningstårta till D's födelsedag, den större bottnen är 16 cm, cute rihgt?

Förutom det har jag gjort hallonmousse att fylla tårtan med o diskat, nu är jag slut som artist ;) Så imorrn ska jag baka drömmar, göra hallonpur'e,  fylla tårtan, dammsuga o plocka iordning. Kul :) Men det jag ser mest fram emot är att få montera tårtan på lördag, o att få ge D hans present :D

Den här veckan blev inte riktigt som planerat, men just nu är det inte mycket i mitt liv som blir det så jag får ta det som det kommer. Hoppas på att få hjälp snabbt efter läkarbesöket på tisdag så jag kan få leva som folk igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar