lördag 9 mars 2013

Suck

Hela lördagen har gått o jag knappt fått nåt gjort alls! Packat tre kartonger, fixat sånt som man ändå gör mest varje dag, det är inte mycket att skryta med;-) Vaknade med jordens jäkla skallebank o har känt mig allmänt blä mest hela dagen, förmodligen för att jag har sovit rätt kasst den här veckan... Men,  men, så blir det ibland! Life goes on:-)

Just nu ligger jag o slökollar på Mello,  hittills har jag inte sett ett enda vettigt bidrag... Har dock ingen ork att göra nåt annat just nu så jag kan lika gärna kika vidare, det KAN ju dyka upp nåt vettigt, o jag vill se Sean Banan;-)

Veckan har gått fort! Tisdag kväll förgylldes av besök av M som har varit hemma på lov, onsdag av E och i torsdags va jag iväg med flickorna på stickcafé. Händer inte mycket att skriva om just nu faktiskt. Har fått besked om lägenheten dock, kommer att få nycklarna innan påsk :-)

Imorrn måste jag försöka packa mer, vill så gärna tömma så mycket som möjligt så att det inte blir så mycket att göra i sista sekunden. Dessutom behöver det städas lite här. På kvällen ska jag iväg o kolla på köksmöbler som jag förhoppningsvis köper. Ja, det ska nog bli bra det här, tids nog;-)

Hoppas ni har en roligare lördag än mig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar