måndag 25 mars 2013

Kaos

Just nu är det fullständigt kaos i mitt huvud! Jag sitter som på nålar o väntar på att de ska ringa från SHB o säga att jag kan komma o hämta nycklarna o skriva på kontraktet, vill börja köra grejer nu ju! Jag räknar sekunderna till helgen när jag får flytta in o ställa iordning i mitt nya hem, för att inte tala om flera dagars sammanhängande ledighet;-)

Jag har packat massor, men än är det mycket kvar. Känns som att det aldrig tar slut... Men snart är det klart! Huset är sålt, 2:a maj lämnar vi över nycklarna till de nya ägarna. P får tillgång till sin nya lya kring 22 april så då har vi ju några dagar på oss att städa ur huset ordentligt.

Jaja, roligare inlägg kommer när jag har lite mer tid! Nu måste jag fortsätta packa o greja:-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar