lördag 16 mars 2013

Solig morgon

Lördag igen! Vart tar veckorna vägen? Tycker inte jag hinner med nånting, fast det gör jag nog även om det inte känns så;-)

Vaknade till sol och härligt vinterblå himmel, låg o kramades med Nessie en stund innan jag klev upp o fixade frulle, supermysigt! Nu sitter jag i soffan med en kopp starkt kaffe och hoppas på att få sitta här och bara vara en stund innan dagen kickar igång. På schemat idag står packning och plugg. P kommer hem en sväng så att vi kan gå igenom lite grejer i förråden och jag ska försöka packa ner så mycket som möjligt av mina grejer som ligger i förråd, garderober, lådor och sånt. O så måste jag plugga matte så att jag är ikapp till provet på onsdag!

Förutom det så får jag besök av M i eftermiddag och så ska jag försöka klämma in ett träningspass eller en rejäl promenix.

Trots att det är så mycket just nu, o att jag känner mig mer än lite stressad, så mår jag ändå rätt bra! Det är en skön känsla:-) Jag tror att allt kommer att bli super när flytt och husförsäljning är klart, även om det säkert kommer att kännas väldigt tudelat och definitivt så tror jag också att det kommer att bli en bra nystart. Nu kan jag börja leva, verkligen leva, för min skull, på mitt sätt och bara koncentrera mig på det:-)

Vad har ni för er en vacker lördag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar