onsdag 6 mars 2013

Seg

Seg som tusan! Har sovit dåligt igen sen jag kom hem, typiskt:-( Men det vänder säkert snart igen!

Igår tränade jag i gymet på jobbet på friskvården och idag gick jag till och från jobbet, har gett mig tusan på att jag ska få ordning på mitt liv nu, på alla plan;-) Hoppas också på att jag ska sova bättre om kropped får jobba ordentligt.

Nu har jag fått besked om lägenheten också och jag kommer att få nycklarna före påsk! Troligen får jag de redan den 27:e :-D Ser verkligen fram emot att flytta nu, att få börja om så nytt alldeles själv. Det känns som att det är det jag behöver nu.
Det innebär ju dock ett par tråkiga helger framöver, för jag har rätt mycket grejer att gå igenom och packa;-) Tur att jag har ett par veckor på mig! Packade lite i måndags men inget igår och inget idag, imorrn ska jag bort så då lär det inte heller bli nåt gjort. Men jag hinner med mycket i helgen!

Nu ska jag slappa lite Meg invänta ett besök av lilla E!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar