söndag 10 mars 2013

Ännu en helg...

Som tuffat förbi obemärkt;-) Jag har inte alls fått så mycket gjort som jag hoppades på idag heller, men vad gör det om 100 år? Jag har iaf lovat mig själv att jag ska packa en låda varje kväll den kommande veckan, och packar jag två nån kväll så kan jag få ledigt en annan;-) Två och en halv vecka kvar till flytten ungefär, det bör väl inte bli några problem att hinna med?!

Fick dessutom ett mycket roligt besked idag, eller förfrågan snarare! Kanske får jag finaste tänkbara besök i min nya lägenhet i några dagar efter påsk:-) Hoppas, längtar och håller tummarna att det blir så! Även om jag måste jobba de dagarna så harvi ju kvällarna iaf!

Tyvärr blev det inga nya köksmöbler för mig idag, men det går fler tåg. Jag har hittat helt ok möbler på Ikea för en billig peng, så i värsta fall beställer jag dom. Köksmöbler måste jag ju ha!
Tv-bänk har jag hittat, den ska jag hämta på tisdag efter jobbet. Så nu är det köksmöblerna och en del småsaker som lampor, vattenkokare och liknande som saknas. Blir nog en tripp till stan framöver!

Så, det va min händelselösa helg det... Rätt skönt måste jag medge, har inte alls varit på topp den här helgen. Men det går åt rätt håll, jag är på det stora hela rätt glad och förväntansfull inför min framtid, även om det känns lite läskigt ibland. Jag har kommit till en punkt att jag verkligen ser fram emot att få börja om, starta ett "nytt" liv och bara koncentrera mig på mig själv och vad jag vill. Jag tycker faktiskt ett det ska bli skönt att bo själv, nu när jag har vant mig vid tanken och bearbetat det mesta jobbiga. Min tid kommer, jag kommer att träffa den rätta och få en familj en vacker dag, och tills dess ska jag göra allt jag kan för att njuta av mitt liv!

Med de orden säger jag bye for now, och önskar er en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar