torsdag 14 mars 2013

Snurrig, förvirrad & stressad

Nu händer allt på en gång känns det som! Och det är ju positivt såklart, men det känns som att jag inte riktigt hinner med.
På måndag ska vi vill banken och köpa kontrakt med de som ska köpa huset, de va här o tittade igår o bestämde sig på studs, snabba bud;-) Känns skönt, men lite konstigt!
Igår va jag hos finaste M o gaddade mig igen, armen som vanligt;-) Är lite mör idag men oooh så nöjd:-)

För att få fart på mig själv igen på pluggfronten så tog jag o bokade in mitt första matteprov på onsdag eftermiddag,  så nu är det bara att bita ihop o plugga järnet! O så måste jag ju packa, har knappt hunnit få nåt gjort alls den här veckan ju... Skulle dessutom behöva vårda mig själv lite, träna lite mer än jag gör och så. Göralös är man ju inte iaf;-)

Skaffade för övrigt en superkul app till mobilen idag! Shape Up Club heter den och man använder den för att bland annat räkna kalorier och hålla koll på vad man stoppar i sig. Två kollegor (varav en chef) och ett par bekanta har använt den länge, och jag har funderat på att testa länge så nu slog jag till! Jag har gratisversionen än så länge, o den räcker långt så som det känns nu finns det ingen anledning att betala för mer än jag behöver. Idag är ju min första dag, men kul ändå att se hur mycket kalorier man äter och förbrukar. Jag har just nu 258 kalorier kvar för dagen, o jag har de känsla av att de kommer att förbli oförbrukade ;-) Testa ni också vettja!

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och sätta mig med matteboken en stund, vill ju helst klara provet på onsdag!
See ya when I see ya ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar