tisdag 12 mars 2013

Längtar!

Åh, va mycket jag har att se fram emot nu! Snart får jag flytta in i min nya, fina lägenhet, jag har köpt en tv-bänk idag, ska förmodligen till stan o köpa begagnade köksmöbler i helgen, det är snart påsk och efter påsk kommer världens bästa mamma när hälsar på mig i flera dagar! Glad jag längtar massor :-)

Är lite piggare idag än igår, men inte helt hundra idag heller. Men det går nog över snart, det är bara att bita ihop och kämpa på;-) Ikväll har P varit hemma en stund och hjälpt mig att städa lite inför morgondagen och jag har fått en hel del gjort. Imorrn efter husvisningen ska jag packa ner lite grejer i vardagsrummet och sen ska jag försöka packa lite varje kväll. Måste sätta fart med den där jäkla matten också, känns som att tiden liksom försvinner, för att inte tala om energin...

Men idag tycker jag att jag har gjort tillräckligt, så nu slår jag mig ner i soffan och läser lite innan det är dags att krypa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar