lördag 30 mars 2013

Påsk

Jamen, glad påsk på er allihopa!
Jag är näst intill klar med flytten nu, har lite smått kvar i huset att frakta hit varav det mesta ska ner i förrådet. Katterna är lite förvirrade och har varit ganska skraj, men nu tassar alla tre omkring och undersöker flitigt. Jag tror att vi kommer att trivas väldigt bra här i vår nya lya:-)

Idag har jag varit väldigt trött och smått bakis efter gårdagen. Vi körde grejer hela förmiddagen och på eftermiddagen packade vi upp en del och ställde alla möbler på plats. På kvällen blev det några öl i trevligt sällis o vi hamnade på en fest med en massa folk jag inte känner. Hade dock väldigt kul och det är väl det som är viktigast! Dock innebär det att jag knappt fått nåt gjort alls i lägenheten idag.

Så imorrn ska jag och E hämta det sista i huset som ska upp i lägenheten (alla mina blommor, ett par mattor och lite småplock som jag missat att packa ner) och så ska jag försöka packa upp så mycket som möjligt, hänga upp gardiner och bygga bo. Måndag blir väl typ samma sak, fixa och dona här hemma så att det är så klart som möjligt tills man börjar jobba igen på tisdag. O så kommer ju världens bästaste mamma på tisdag också :-)

Hoppas ni får en fortsatt skön påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar