torsdag 23 februari 2012

Smått besatt...

Jag är lite smått besatt av Fox tv-serie Glee just nu... Eller smått? Nja, jag är tokigt besatt är nog mer sant;-)
Men det är ju en så underbar serie! Tror alla kan känna igen sig i minst en karaktär. Om ni inte har sett det, ge det en chans!
Personligen har jag säsong 1 & 2 samt Glee; the consert movie och kommer självklart att köpa säsong 3 så fort den släpps! Vilket blir typ i sommar tror jag...

Förutom att det är en charmig och rolig serie som berör på flera olika nivåer så innehåller det hur mycket bra musik som helst! Det är ju som det den handlar om... Jag kommer att länka fler låtar via Youtube framöver så får ni se själva:-)

Nu ska jag kika på Once upon a time o sen ska jag läsa ut min bok Mistborn!

See ya <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar