tisdag 28 februari 2012

Jaha...?

Just nu är jag så jävla frustrerad! Jag är less på att det inte händer nåt här hemma, less på att inte få sova, less på att va trött, less på att va ledsen o arg o besviken, less på att ha ont...

Ont ja... Har jag inte ont av sjukdomen så har jag bara allmänt ont i magen, misstänker att det är min gamla magkatarr som spökar...
Dessutom missade jag min månatliga massage på jobbet förra veckan eftersom jag låg hemma o hade ont, så min nacke, axlarna o ryggen är helt knas! Knakar o knastrar när jag rör mig o gör ont hela tiden. Så då får jag spänningshuvudvärk av det! Kul...

Nog med gnäll! Jag har en fråga till er... Varför är ni bara intresserade av att läsa om när allt går dåligt för mig o jag mår skit? Tappar alltid läsare när jag skriver om andra saker eller beskriver positiva saker i mitt liv...

Nu ska jag läsa klart mitt påbörjade kapitel o invänta besök av lilla E!

3 kommentarer:

  1. Jag är en trogen läsare villket fall/T,s

    SvaraRadera
  2. Är det verkligen så att läsarna försvinner då? Jag kan uppleva det mer som att man skriver mer ingående och uppdaterar mer när saker går dåligt eller att man mår dåligt. För vet man att det uppdateras mer, så går man ju in på sidan mer och kikar. Förstår du hur jag menar? :) Tror inte det är för att folk läser pga skadeglädje - eller jag hoppas det iaf!

    SvaraRadera
  3. +1 till Doberck.

    SvaraRadera