tisdag 21 februari 2012

Bättre

Idag känns det lite bättre! Värken börjar äntligen avta nu även humöret känns lite lättare.
Har fått tid hos en kurator, tror det är på tiden, men tyvärr hade hon fullbokat så jag fick tid först i mitten av mars. Kan va bra det med, tiden jag fick är 3 dagar efter läkarbesöket i stan så det va nog bra timing!

Har även pratat med barnmorskan om värken idag, hon bad mig avvakta till läkarbesöket men sa också att bag skulle ringa direkt om det blir värre.
Skönt att det äntligen börjar hända nåt... Känns lättare att härda ut när man vet att det bara gäller några veckor, om ni förstår vad jag menar.

De senaste dagarna har jag pratat jättemycket med mamma, saknar henne så fruktansvärt mycket nu! Tack o lov att jag ska ner nästa helg...
O lillebror, längtar efter honom också jättemycket... Ibland undrar jag om jag inte gjorde bort mig som flyttade så långt bort, sen kommer jag ihåg allt bra jag har här. Men jag önskar att de va närmare, att jag kunde träffa dom oftare.

Ja ja, nu har jag skrivit av mig lite o uppdaterat er om vad som händer i mitt lilla huvud idag. Nu tänker jag se ett till avsnitt av TVD, sen blir det natt. Jobb imorrn, om det så är det sista jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar