måndag 13 februari 2012

Glee & choklad

Det är 2 saker som kan få mig att må någorlunda bra just nu.
Att säga att jag har hamnat i en svacka känns vara ett för milt uttryck...

Jag vill helst inte känna efter just nu, jag har spenderat de två senaste dagarna med tårar i ögonen mest hela tiden o det är fan inte kul!
Känns så jäkla fånigt att gå omkring o va ledsen hela tiden! Så vad gör jag? Jo, jag klistrar på det där fåniga fejkade leendet och låtsas att allt är prima skinka. Som vanligt... Det är ju det alla förväntar sig! Om någon frågar hur du mår svarar du det du förväntas svara, inte att du mår skit o vill gå i ide tills alla känslor har försvunnit.

Jag gömmer mig i soffan, jag har just kollat igenom hela säsong 1 & 2 av Glee, en så himla härlig serie!! Skiter i allt vad hälsosamt heter o käkar vad jag vill, vilket innebär att jag trycker i mig godis o sånt tills jag mår illa och får ångest:-P Men det skiter jag också i just nu!
Just nu vill jag bara vara ifred, jag vill inte ta tag i nåt eller prata om nåt eller gråta ut eller vad fan det nu är man ska göra, jag vill vara ifred...

1 kommentar:

  1. Men ÄLSKLING! :( jag kan komma förbi en kväll om du vill? :) Pöss and love from the crasy cowlady<3<3

    SvaraRadera