söndag 26 februari 2012

Abstinens...?

Fler än jag som fastnat för Glee? I så fall kan jag rekommendera den här sidan;
Glee- Proud to be a Gleek | Avsnitt, DVD, Säsong, Musik, Video

Här kan vi få lite uppdateringar så att vi klarar oss ändå till 10 april när nästa avsnitt visar i USA.
Intervjuer, bakom kulisserna o allmän info om våra favoriter i Glee:-)

Fint väder idag också så det vart en liten promenix! Skönt med lite luft o dagsljus. Utöver det har jag småplockat här hemma, kort nån maskin tvätt o slappat i soffan med muffins och glass:-) Bryr mig inte ett dugg om vad jag stoppar i mig just nu, så länge jag är på bra humör o har lite energi så får det bli som det blir;-)

Nu ska jag kika lite vampire diaries på dvd innan middag!
Ha en härlig söndagskväll B-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar