onsdag 8 februari 2012

Öroninflammation

Knappt en vecka höll jag mig någorlunda frisk! Har varit förkyld sen helgen o har öroninflammation:-(
Tack o lov ingen feber iaf så jag kan jobba! Hade förhoppningen att jag skulle klara en månad helt utan sjukfrånvaro o än så länge håller det i sig!

I övrigt mår jag förhållandevis bra just nu, håller humöret uppe ganska bra o försöker att inte tänka så mycket. Visst har jag mina stunder när jag bara vill bryta ihop, stunder när jag inte tål minsta motstånd, men på det stora hela känns det ändå ok just nu.

Ser fram emot min nästa resa söderut första helgen i mars! Saknar verkligen mamma o lillebror nu, mycket mer än vanligt, o det har nog med allt runt omkring att göra. Så jag räknar dagarna till flyget går! O tiden går rätt fort...
Lillebror o söta M har ju fått sin nya lägenhet nu också! Storasyster är så nyfiken på hur det ser ut där:-) Hoppas att jag får komma o hälsa på dom;-)

Imorrn ska vi åka o hälsa på bästa bonusfamiljen igen, denna gång nalkas det födelsedagskalas! Det ska bli jättetrevligt, som alltid:-)
Jag är lyckligt lottad som har så många härliga människor i mitt liv!

Nej, nu ska jag leta rätt på min nässpray...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar