torsdag 2 februari 2012

Inte illa!

Idag bjöd chefen med alla anställda på fika på Jojo:-) Mycket trevligt!
Måste ju passa på att rekommendera semlorna där, helt underbart goda!
Chefen hävdar att Jojo även står för Strömsunds bästa kaffe, o jag är nog böjd att hålla med!

Ont i huvudet idag också, för att inte tala om trött. Jag vaknar flera ggr varje natt o ligger vaken o analyserar en massa. Svårt att somna om...
Allt blir så mycket svårare att hantera när man är trött o har huvudvärk, men jag försöker så gott jag kan.
Har märkt att jag är väldigt överkänslig för andras kommentarer, även om de inte är riktade mot mig eller ens är negativa så hotar tårarna tränga fram. Det är nåt jag måste lära mig hantera!

All in all, det här har varit en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar