torsdag 12 januari 2012

Gillar det här...

Jag gillar att kunna sitta i soffan o blogga:-D Synd bara att jag inte får till det med matbloggen...

Fick Zumba till Nintendo Wii idag! Visst låter det kul? Om ni inte har testat Zumba, gör det! Det är hur kul som helst, o hur många träningssorter kan man säga så om? Nä, exakt! Så testa:-)
Jag ska testa mitt till Wii imorrn tror jag, hinner inte ikväll... Lovar att uppdatera efter så ni får veta vad jag tycker.

Över till nåt annat... Har ni några nyårslöften? Det har jag... Sluta snusa, sluta äta socker och att nå min målvikt... Än så länge går det bra! 
Vad har ni lovat er själva att uppnå under 2012?

Funderar på att försöka skriva lite mer personligt, men jag vet inte om jag är riktigt redo för det än. Jag ska däremot försöka ta mig tid att skriva en kort sammanställning av mitt 2011 och mina funderingar inför 2012 så ni får lite insyn mitt liv iaf;-)

Nu ska jag köra ett kort yogapass med mycket stretch i hopp om att få lite mindre ont i ryggen... Sen är det dags för "Once upon a time" på 5:an o det måste man ju se!
Ha en skön kväll<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar