måndag 16 januari 2012

Dålig start...

Fick en riktigt dålig start på den här veckan:-( Har fruktansvärt ont i magen idag, så pass ont att jag knappt kan röra mig... Jobbar såklart inte idag...

Gillar inte att behöva va hemma mer, har varken råd eller tid. Men det verkar jag ju inte kunna styra så det är väl bara att bita ihop o härda ut!

Fick iaf bra hjälp av sköterskan på sjukan som faktiskt hade en massa bra tips som har hjälpt lite. Bör klara att jobba imorrn iaf!

Nog om tråkigheter!
En ny vecka är här, vad har den att erbjuda då?
Tja... Imorrn är det massage dags! Förutsatt att jag är frisk då.:/ Har en del att göra på jobbet den här veckan, avsluta 2011 o allt sånt, så det blir nog en lugn vecka på hemmaplan! Skönt att bara slappna av lite hemma när man använder nöten mkt på jobbet;-)

Dags att börja riva lite tapeter i vardagsrummet inför tapetseringen, o så må vi snart riva ut badrummet:-) Känns tungt just nu, men det ska bli skönt att få det klart!

Nej, nu må jag vila lite igen! Håll tummarna att jag är pigg imorrn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar