fredag 27 januari 2012

Fredag!!

Ja då va det slut på den här arbetsveckan då! O den blev ju hemskt lång för mig;-) (halva måndag & idag, hehe)
Har iaf haft en riktigt bra dag, trots värk och ont i magen!

Har väldigt ont i övre delen av magen, har jag haft hela veckan men trodde det berodde på magsjukan... Nu är jag lite orolig att det är min magkatarr som spökar! I synnerhet som jag va hemma även förra måndagen med magont...
Vore väl iofs inte så konstigt om magkatarren kikade fram nu, har ju en del orosmoment just nu!

Men nu är det iaf helg! O det ska bli en lugn helg för mig:-)
Imorrn ska jag fika med E på byn o fira henne i efterskott eftersom jag missade hennes födelsedag när jag va sjuk.
Ska bli roligt att gå en runda på byn, fika gofika o umgås en stund!
Utöver det så blir det bara att vila, kanske ta en promenad o äta lite god mat.

Nu ska jag synda o mumsa i mig lite choklad! Ha en riktigt mysig fredag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar