söndag 25 april 2010

Veckans top 5:

Helt och hållet hämtat från Youtube denna gång eftersom vi inte kommer åt spotify just nu...

1. Jasper Forks - River Flows In You (Remix av Yirumas version)
2. Yiruma - Moonlight
3. Journey - Don't stop believin' (även Nick Piteras version är grym)
4. Muse - Supemassive black hole
5. Hurricane Bells - Monsters

Veckans läsning har bestått av en Twilight FanFic (på nätet) som heter Seducing Ms Swan, rekommenderas varmt! 20 kapitel, grymt bra läsning om Bella & Edward 6 år efter New Moon och är en så kallad AU (alternative universe). Kortfattat; Edward kom inte tillbaka i NM och detta är alltså 6 år senare när Bella lever ensam och jobbar som lärare. Alla kapitel är klara men det kommer att komma en epilog framöver, check it out;)

Utöver det har jag börjat läsa om Twilight igen men så fort jag läst ut den blir det Vampire Diaries, de ligger i köket o väntar.

Igår va jag i stan med Marlene, vilken dag! Det va längesen jag hade så roligt:)
Shopping med trevligt sällskap kan väl aldrig vara fel;)

I övrigt har det varit en ganska händelselös vecka, men det är inget som stör mig... Vi har ju en del att se fram emot nu ändå! Snacka om att maj kommer att bli en händelserik månad, inget vi kommer att glömma i första taget tror jag, hehe...

Nu må jag nog ta o rör på mig, vill ut i friska luften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar