fredag 2 april 2010

Långfredag

Ser ut att vara ganska fint väder, solen lyser men det ser grått ut längre bort...

Vi ska till stan idag, handla lite, gå på bio och käka middag på stan:)
Ska se Alice i underlandet. Jag tror den är riktigt bra faktiskt men det lär ju visa sig;)

Började läsa en ny bok igår, Historikern av Elisabeth Kostova. Ganska komiskt faktiskt, jag tog en bok i mängden (har 3 fulla Ica-påsar med böcker jag inte läst)och började läsa. När jag läst första kapitlet kom jag på att jag inte hade läst på baksidan, jag hade ingen aning om vad den handlar om, det är en "vampyrhistoria", haha.

Jag kan inte slita mig;)
Den har visserligen INGENTING gemensamt med Twilight, men ändå... Den handlar (typ) om Vlad Pålspetsaren, eller som han oftast kallas, Dracula. Är ni intresserade kan ni ju kolla upp den;)
Tydligen ska den även finnas filmatiserad, det måste undersökas.
Den verkar iaf bra!

Nu ska jag kolla läget med omeletten som står i ugnen, ha en bra dag och en GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar