tisdag 6 april 2010

Back to normal!

Vardag igen då... Har lite svårt att få in i min skalle att det är tisdag och inte måndag idag men annars har allt gått bra.
Helgen har varit lugn och skön, precis som vi önskade.

I fredags for vi ,som jag skrev då, till stan. Käkade på Eastern Palace, lika gott som alltid, och såg Alice i Underlandet. Filmen va grymt bra!

Lördag for vi till Laxsjö och hälsade på, där fick vi massor med god mat och hade supertrevligt:) Förutom att jag körde på en stackars hare på vägen hem, mitt första (o förhoppningsvis sista) roadkill :( Ingen kul avslutning på en annars grymt bra dag!

Söndag va vi i Strand hos Johan som hade skottat ihop en bänk i snön där vi satt i solen och fikade:) Och måndag va vi hemma och slappade, jag med en bok och Pelle vid datorn.

Idag började Pelle jobba igen, stort grattis till min älskling! Känns så himla skönt att han äntligen fick tillbaka sitt jobb, det påverkar ju såklart oss båda. Det va givetvis det jag menade när jag skrev om goda nyheter förra veckan!

Nu må jag ta o greja på lite med förberedelser, har ju bara lite mer än en månad kvar nu;)

O en sak till, idag är det 84 dygn kvar tills premiären av The Twilight Saga: Eclipse <3 Ni har väl kollat in trailern??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar