torsdag 8 april 2010

Friskvård och bokrea

Va riktigt duktig idag, gick en promenad på lite mer än en timme på friskvården (i vanliga fall glömmer jag bort den och tar därför bara halva). Skönt! Synd bara att det va så trist väder... Känns i benen nu, haha. Måste skärpa mig, jag hade bra kondition förut och den ska komma tillbaka. O jag vill ju komma i form!

"Snubblade" in på Konsum en sväng också och kikade på bokrean där, de säljer ut för halva reapriset. Köpte del 2-5 av Vargbröder: Han som föddes att möta mörkret av Michelle Paver, alla 4 för endast 118:- :) Ska beställa del 1 & 6 från adlibris tänkte jag...

Jag har läst del 1 & 2 för längesen och de är riktigt bra. Det är spännande och lättlästa ungdomsböcker som man lätt plöjer igenom om man vill ha ett tidsfördriv. O jag behöver läsa nåt utan vampyrer;)

Planerar att läsa igenom dom och sen hugga in på The Twilight Saga igen:) Har uppriktigt sagt abstinens;)

Imorrn är det Muffindag på jobbet :D Janina har beställt både fika och matmuffins från ett UF-företag på byn. Alla på visitkort. se är mycket glada på henne hu, hihi:)

Ska snart iväg och fira en 15 åring (??)... See ya soon!

2 kommentarer:

  1. Ät en muffin för mig å, hoppas på blåbär :-)

    SvaraRadera
  2. :) hihi aa det ha juh vare kul ju! Men som sagt så hoppas jag me att ja får komma tillbaka! Imorgon blire muffins ;D

    SvaraRadera