lördag 10 april 2010

Saturday...

Har faktiskt planer idag! Blev inge firande av 15-åringen i torsdags, det blir idag istället. Sen ska vi försöka hitta på nåt med Tina & Anders, det va ett tag sen nu.

Läste ut boken nyss, den va faktiskt rätt så bra. Tungläst dock, skriven på ganska uppstyltad svenska, så den tog lång tid att läsa igenom (ca 1 vecka, vilket är mkt för mig).
Nu blir det en lättsam paus med Vargbröder och sen återgår jag till min nya passion;) Tror jag ska ta o kika Twilight ikväll, har som sagt en lätt abstinens;) Men vi får se vad som händer och fötter!

Jag borde e2gentligen diska just nu men jag kände för att lyssna på musik o kolla in mina favoritsajter så det får vänta en stund. Pelle är o tränar med Lars på pigget så jag har inte bråttom.

Nu börjar det bli vår, underbart! Jag har varit på så himla bra humör på sistone, jätteskönt:) Tror att det där med min sambos arbetslöshet har tagit mer på oss båda än jag har varit medveten om, det känns som att allt vänder nu:)

Nu ska jag ratta in spotify, veckans top 5:
Muse - Supermassive black hole
Lykke Li - Possibility
Paramore - Decode
Lady Gaga feat. Beoncé - Telephone
Marina and The Diamonds - Hollywood

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar