onsdag 14 april 2010

En månad...

Japp, en månad kvar!

Pappa ringde mig nyss, snacka om överraskning, men kul att prata ed honom en stund. Hoppas att jag kan åka ner och kolla in deras nya hus i sommar (som de har haft i ett år i augusti:p, antagligen an inte älskling följa med men man kan ju alltid släpa med sig lillebror;)

Jag har ju glömt att skryta om min största bedrift hittills i år! Jag har ju för tusan varit nikotinfri i över 3 månader, o det går hur bra som helst!! Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv:)

Som vanligt har jag inte just nåt kul att skriva... Ni som gillar Billy Burke (Polischef Charlie Swan (Bellas pappa); Twilight) borde surfa in på http://billyburke.net och sätta upp er på listan för att få hans kommande singel så fort den är klar! Eller bara kolla in hans hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar