torsdag 1 april 2010

Påskledigt :)

Så himla skönt med 5 dagar ledigt, behövs just nu...
Har väl inga direkt svindlande planer för helgen men det känns faktiskt skönt att bara vara, inte ha ett fullspäckat schema att stressa igenom.

För er som missuppfattat mitt tidigare inlägg (jag vet att ni är flera) så vill jag bara påpeka att de goda nyheterna inte va mina! Det va Pelle som fick väldigt glada news och det påverkar oss båda två, men jag är alltså inte gravid.

Ingen aning om vad vi ska företa oss idag men jag funderar iaf på att promenera in på byn och kika efter en ny bok... Jag har massor av böcker men ingen som känns rätt just nu, funderar på att köpa Frost av Maggie Stiefvater men jag vet inte än....

Nu ska jag iaf surfa lite o sen får vi väl se vad som händer!

2 kommentarer:

  1. Det är lätt att missuppfatta saker..Bra man frågar personen det gäller innan man får för sej saker.Glad PÅSK

    SvaraRadera