söndag 18 april 2010

Ny design, igen... O lite annat förstås!

Tog o gjorde om lite igen, vad tycks?? Jo, jag vet att det bara är ni som har Firefox som kan se;) "Dark skies ahead" :p

Fick inga kommentarer igår så jag testar igen, kom gärna med förslag på bra läsning!

Läste ut sista vargbröder igår, de är bra de där böckerna:) Jag kan verkligen rekommendera dem, de är lättlästa, spännande och charmiga. Är du ute efter nåt snabbsmält, köp Vargbröder av Michelle Paver!

Insåg ju häromdagen att det bara är drygt 4 veckor kvar till The Big Day, oh crap! Jag börjar faktiskt bli lite nervös... Är allt klart? Det känns som att jag har glömt nåt, men vad? O allt annat som händer inom en ruggigt snar framtid, det blir fullt upp i ett par månader nu. Spännande :)

Jag måste nog försöka få lite gjort nu, på med musiken och "jobba" på;)

Veckans top 5:
Journey - Don't stop believin' (påminner mig om J.D i Scrubs)
Thom Yourke - Hearing Damage (finns inte på spotify)
Muse - Supermassive black hole
Hurricane Bells - Monsters
Linkin Park - Leave out all the rest

de 4 sista kommer från Soundratcken till Twilight och New Moon :)

Have a nice day!

2 kommentarer:

  1. JAg har inte läst en bok på flera år, så några bra bok tips har jag tyvär inte ;)

    Men däremot undra jag vad som händer om 4 veckor? =)

    /Carro macknow

    SvaraRadera
  2. ska lyssna på din topp fem.. ler

    SvaraRadera